8/13/2009

True Blood - Inni és élni hagyni 1. évad


Sztori:
Sookie Stackhouse pincérként dolgozik a kicsi, ámde otthonos Merlotte's bárban. Bár Sookie első pillantásra hétköznapi lánynak tűnik, nem éppen átlagos képességgel bír: képes olvasni mások gondolataiban, s ez folyamatosan felforgatja a lány életét. Ha ez nem lenne elég hátrány ahhoz, hogy egy louisianai kisváros szűk közösségébe beilleszkedjen, egyszer csak betoppan életébe a Merlotte's első vámpír vendége, a 173 éves Bill Compton - s a két kirekesztett között azonnal komoly vonzalom alakul ki.



Hát.. A True blood sorozatot az egyik drága barátnőm ajánlotta, és köszönöm neki. Eltér a könyvtől nagyon, itt több szálon futnak az események. És más szereplők is feltűnnek a filmben. Szerintem a színészeket is eltalálták úgy, ahogy a képzeletemben voltak. Bár Jason a könyvben egy isten, nekem itt nem nagyon jött be. A Merlotte's egy pontosan olyan bár amit a képzeletem szült, kicsi, de otthonos. Sam kedves volt, kicsit sármos is, de nem az a barna hajú göndör fiú mint a könyvben. Bill és Sookie tökéletesen összeillik szerintem. ;)
Lényegében nekem nagyon tetszett, bár szerintem csöppet túl erotikus, és véres. De összességében nagyon jó sorozat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése